czwartek, 31 lipca 2014

Tuzinkowy post: Galeria zdjęć

Nie ma takiego bloga, na którym nie byłby poruszony choć raz temat galerii zdjęć. Dlatego i ja nie mogę być dziwolągiem w tej kwestii, znalazłam te najbardziej mnie interesujące i dziś Wam je przedstawię.

Zaczynamy tuzinkowo!


Wnętrze męskie?



Kolorowe grafiki sposobem na nudną ścianę!



Klasycznie i bardzo kobieco <3


Wszystko w jednym miejscu!

Ta galeria jest jedyna w swoim rodzaju, cudowna...

Pusto w okiennicach, pewnie zaraz się wypełnią...

Aaaa! Skandynawskiej inspiracji nie mogło zabraknąć!



Zaczerpnięte z Pinterest.com


Wstyd mi się do tego przyznawać, ale ja nie mam galerii zdjęć, ani jednego zdjęcia, ani nawet plakatu na ścianie! Wstyd!
Na ścianie, w niefortunnym miejscu wisi kinkiet - nieurodziwy, z przełącznikiem usytuowanym tak wysoko, że z łóżka trzeba wstawać, aby go wyłączyć! Ale ma jeden plus, no dobra... raczej dwa: 1. Po przemalowaniu pokoju na szaro nie razi mnie już jego "uroda" 2. Światło, które "emituje" jest niesamowicie delikatne i wieczorami kinkiet jest jedynym źródłem światła (poza świecącym się ekranem monitora).

Ten post jest wpisem otwierającym serię "Tuzinkowych postów", czyli takich, których tematy są powtarzane na każdym blogu wnętrzarskim...

Podoba Wam się ten pomysł?





//Jeśli podoba Ci się tutaj: komentuj, polub fanpage, dołącz do obserwowania witryny. Zapraszam! //
//Komentarze nieco niżej//

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz