środa, 30 lipca 2014

Z paryskim zacięciem

Zdjęcia tego mieszkania wpadły w moje ręce już jakiś czas temu, kiedy nie w głowie mi było zbieranie inspiracji w jednym miejscu, na blogu. Ale dziś postanowiłam odnaleźć je w czeluściach internetu... Przyznam, łatwo nie było, bo nie pamiętałam ani strony, z których pochodziły, ani nazwisk wlascicieli, nawet jednej frazy związanej z tym wnętrzem. Ale oświeciło mnie, że miało coś wspólnego z Paryżem...




Ach, te kryształowe żyrandole!





W sypialni mogę się tylko przyczepić do tej dziwnej lampy... I luster nad łóżkiem.




Łazienka na bogato!



Zaczerpnięte z czterykaty.pl
Fotografie: Radosław Wojnar


A przedpokój z żółtym, pikowanym obiciem i lustrami na ścianie podoba mi się nie mniej jak cały salon... Robi wrażenie!

Wiecie, że to mieszkanie znajduje się w... Warszawie?





//Jeśli podoba Ci się tutaj: komentuj, polub fanpage, dołącz do obserwowania witryny. Zapraszam! //
//Komentarze nieco niżej//

2 komentarze:

  1. piękne wnętrza a najciekawsza jest dla mnie kanapa :)

    Zapraszam do siebie na http://piekniewokolmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kanapa jest przepiękna, ma taki królewski urok.
      A bloga odwiedziłam, naprawdę pięknie jest wokół Ciebie!
      Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)

      Usuń