niedziela, 10 sierpnia 2014

Duet perfekcyjnie letni: drzwi w kolorze!


Lato nas zaskakuje! Jeszcze dziś było u mnie słonecznie i cieplutko, a teraz przygrywają dla nas chmury konstruując burzę i dlatego dziś, dla przywołania pięknej pogody, przygotowałam zdjęcia drzwi frontowych w kolorze palącego słońca (sama to wymyśliłam!) i wyblakłych w promieniach słońca kolorach zieleni, błękitu oraz pysznej pomarańczy. A i arbuzowego i pudrowego musu! Ależ jestem dziś twórcza.


Etnicznie!



Mój pomarańczowy faworyt!

Miętowo i różowo!

Mam prawo myśleć, że to grecka inspiracja???



Zaczerpnięte z: flickr.com fullstart khristianahowell.com micahome.co.uk Pinterest.com


Sama chciałabym mieć kolorowe drzwi do mojego domku, to no. 1 na mojej liście przedmiotów, które znajdą się w moich wnętrzach. Właśnie pomarańczowe koniecznie z beżową, ozdobną ramą i z gałeczką w kolorze złota i numerkiem na owalnej blaszce. I dziurką na listy... Zapomniałabym o kołatce! Aaach, ależ się rozmarzyłam...

Inspirująco!





//Jeśli podoba Ci się tutaj: komentuj, polub fanpage, dołącz do obserwowania witryny. Zapraszam! //
//Komentarze nieco niżej//

4 komentarze:

  1. takie drzwi z pewnością zapraszają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowe i orientalne z pierwszego zdjęcia są przepiękne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń