wtorek, 12 sierpnia 2014

Kawałek ogrodu w Twojej kuchni

Uwielbiamy świeże listki bazylii jako dekorację naszej zupy, sałatki albo innej potrawy. Uwielbiamy listki mięty na naszym deserze. Nie wyobrażamy sobie życia bez kolendry, rozmarynu, tymianku, oreganu, majeranku... 

Dlatego dziś przygotowałam dla Was niepowtarzalne, oryginalne sposoby (może nawet zaskakujące dla niektórych!), w jaki sposób możemy uprawiać nasze ulubione zioła w kuchni!







  1. Czy widzieliście kiedyś uprawę ziół w kubeczkach zawieszonych na hakach tablicy perforowanej? Ja dopiero znalazłam to rozwiązanie kilka dni temu, kiedy przygotowywałam post. Bardzo ładnie wyglądają te roślinki w pastelowych kubeczkach! 
  2. Rośliny w rynnach, bardzo oryginalny pomysł!
  3. Zioła w puszkach, bez żadnych nalepek, za to z tabliczką.
  4. Na czarnej tablicy magnetycznej, na której można pisać kredą!
  5. Roślinki w słoiczkach zamocowanych pod kątem na drewnianej listwie z opisanymi nazwami ziół. 





  1. Drewniana skrzyneczka, na skrzyneczce opisy, a w skrzyneczce...
  2. Roślinki na ścianie, w drewnianych przedziałach.
  3. Wysoka czarna skrzynka z kredowym opisem, ładnie!
  4. A tu słoiczki pionowo, bez podpisów :(



Regał uginający się pod ciężarem zieleni!

Było wyżej!
Zaczerpnięte z: Pinterest.com


I jak Wam się podobają moje kompilacje? W końcu powoli przyswajam photoshopa, a to efekt moich prac. Jestem z siebie dumna :D.

Warto wymienić banalne doniczki, które są po prostu zwykłe i byle jakie, zainspirować się i wybrać coś ładnego i funkcjonalnego i tchnąć życie w Waszą kuchnię, zielone życie.





//Jeśli podoba Ci się tutaj: komentuj, polub fanpage, dołącz do obserwowania witryny. Zapraszam! //
//Komentarze nieco niżej//

2 komentarze:

  1. Taki ogródek ziołowy bardzo bym chciała mieć w swojej kuchni :) Fajnie i pomysłowo. Najchętniej wybrałabym drewnianą skrzynkę z kredowymi tabliczkami. Wiszące kubeczki wyglądają też bardzo ciekawie :) Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się, że spodobały Ci się moje pomysły! Również pozdrawiam. :D

      Usuń