czwartek, 21 sierpnia 2014

Zatrać się w tym, co lubisz robić. { Miejsce do pracy }






Inspiracje z ręki pinterestowej (zawsze służy pomocą).


Proste, czarne biurko, duuuuża loftowa lampa i kwiaty wszędobylskie. Florystyczne elementy na ścianie, na obrazie, na kartkach przywieszonych na niej, na fotelu - mocno zakręconym!





Kolorowe, plastikowe przyborniki na kredki, nożyczki, ołówki... Tasiemka z klamerkami, na których przypięte są inspiracje. A nad nimi moodboardy z pinsami, pocztówkami i szyszkami. Inspirująco kolorowo!




Tutaj króluje Skandynawia. Biurko drewniane na metalowych koziołkach, na nim maszyna do szycia - oczywiście - retro i loftowa lampka. Przy biurku metalowe tolixowe krzesełko z poduszką. Przybornik na kółeczkach i moodboard druciany. Robi wrażenie!




Nieco normalnie, kolorowe i uporządkowane. I krzesełko projektu DSW. Pięknie!





Wydzielone między szafami miejsce do pracy to świetne rozwiązanie. Kolorowa tapeta i białe przyborniki na ścianie. A! I zakochałam się w tym miętowym krzesełku




Tutaj to detale tworzą miejsce do pracy. Biała baza i krzesełko drewniane sprawdzają się idealnie! 




Kawałek drewnianego blatu, krzesełko pasujące kolorystycznie do prowizorycznego biurka i możemy pracować! Tłem dla tego duetu została czarna ściana, na której przywieszone zostały różne zdjęcia.




Prosto i funkcjonalnie, bo to miejsce przeznaczone tylko dla maszyny do pisania. Kilka ołówków w kubeczku, książki i filiżanka kawy... i delikatna lampka... A i tapeta w drewniany motyw... Pięknie!


Zdjęcia pochodzą z: Pinterest.com


I jak Wam się podoba moja galeria inspiracji z kącikiem do pracy? Mój faworyt to wisienka na torcie tego postu. Mały kącik. Tylko ja musiałabym go nieco rozszerzyć, by przystosować go do moich warunków...

Więcej inspiracji znajdziecie na bieżąco aktualizowanej mojej pinterestowej tablicy





//Jeśli podoba Ci się tutaj: komentuj, polub fanpage, dołącz do obserwowania witryny. Zapraszam! //
//Komentarze nieco niżej//

18 komentarzy:

  1. Czarna ściana wygląda przy tym wystroju wspaniale! Do tego zakochała się w loftowych lampkach. Ciężko zdecydować, który wystrój najlepszy :)

    Zapraszam sklep-z-pamiatkami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czarna ściana to świetne rozwiązanie!

      Usuń
  2. Wspaniałe biurowe aranżacje wybrałaś :)) Domowe biuro powinno być twórcze i pasować do osoby, która z niego korzysta. Bardzo podoba mi się to z czarną, kredową ścianą i w stylu skandynawskim :) Super wygląd też botaniczna tapeta. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Botaniczna tapeta jest niesamowicie kolorowa i samo patrzenie na nią daje dużo energii. ;D
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  3. Miejsce do pracy to szczególne miejsce... dla każdego inne ma zapotrzebowanie, inni ciszę i spokój, drudzy potrzebują tylko przestrzeni.... świetne inspiracje dodałaś! :) pozdrawiam
    www.arch-martianna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, każdy potrzebuje innej przestrzeni :D
      Dziękuję za wizytę :)

      Usuń
  4. O nie, świetne przykłady! Teraz aż mam ochotę na stworzenie takiego kącika! A chciałabym mieć każdy który Ty zaproponowałaś! Genialne inspiracje! ;)

    Pozdrawiam
    http://archpassiondesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i zaproszenie do siebie. :)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. Świetne inspiracje:))) Ja też urządzam teraz gabinet, więc bardzo mi się podobają:)))
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej, ja oczywiście dodaję Cię do obserwowanych:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny :) i dodanie do obserwowanych. Cieszę się, że posty, które piszę podobają się czytelnikom i chcą tu zostawać ;D

      Usuń
  6. Też się rozgaszczam :))
    http://arcadiakobiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super - to dla mnie czysta przyjemność :D

      Usuń
  7. Świetne są te miejsca :) Najlepsze te "artystyczne". Na moim biurku zawsze jest dużo wszystkiego - w porządku ciężko mi się odnaleźć - ja muszę mieć wszystko na wierzchu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, wszystko na wierzchu i zero miejsca do pracy... :)

      Usuń
  8. Dla mnie miejsce pracy jest bardzo ważne, ze względu na to, że biuro mam w domu. Musze jakoś oddzielić dom od pracy, czasem jest trudno, ale biuro jest dla mnie miejscem, w którym tylko i wyłącznie pracuje :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię temat biurowy, sama napisałam kilka postów o tym, Zapraszam do mnie na giveaway, może Ci się coś spodoba :) Pozdrawiam http://conchitahome.blogspot.com/2014/09/geometryczne-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń