czwartek, 11 września 2014

Co mnie spotkało i co jeszcze spotka.


P r z e r w a malutka, taka powakacyjna mnie spotkała. A to dlatego, że jeszcze się uczę i od września rozpoczęłam bez szwanku kolejny rok. A to dlatego, że na małej naszej przestrzeni zrobiliśmy ogromną rewolucję, szukaliśmy ciekawych rozwiązań, by podzielić pokój na dwie części [a raczej ja :)] i do tego mebli używanych... i straciliśmy na to kilka dni. 

A to wszystko się działo pod koniec wakacji...

Ale teraz już wracam z nowymi pomysłami, zapałem i energią. A i książki nadal czekają na jakieś miejsce, bo teraz tymczasowo poukładane pod stolikiem leżą... i biżuteria bez pudełeczka nadal szwęda się po domu...
I w ogóle to wszystko jeszcze czeka na dopieszczanie. I kartony pod łóżkiem na ujrzenie światła dziennego...

A to właśnie wszystko, co mnie czeka.






A właśnie taką półeczkę planuję zrobić pod oknem, co by książki miały swoje miejsce. I futerko chcę mieć na fotelu... I takie popiersie białe... i obrazki stojące swobodnie. I lustro... W tym jednym zdjęciu wszystko to, co ja chcę, jest zawarte...

[PS: Rozmyślam nad małą rozdawajką... Skusiłybyście się?]



A jak do Was przemawia to zdjęcie?

1/





//Jeśli podoba Ci się tutaj: komentuj, polub fanpage, dołącz do obserwowania witryny. Zapraszam! //
//Komentarze nieco niżej//

10 komentarzy:

  1. Sama marzę o sporych zmianach w pokoju ale na razie nie mogę sobie na nie pozwolić :)
    Podoba mi się to wnętrze na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy już wszystko będzie miało swoje miejsce - pokażę każdy skrawek na blogu :D

      Usuń
  2. mi się ogromnie podoba pomysł z dużą szybą jako tłem do wieszania dekoracji (chociaż przy 2 kotach to by się raczej długo nie utrzymała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O szybę bym się nie bała - mam kota śpiocha w dodatku leniucha :D

      Usuń
  3. Jak są plany to jest super...piękna i przytulna aranżacja na zdjęciu ;-). Pozdrawiam i dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, aranżacja jest piękna... :D Również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Świetne wnętrzę :) super inspiracje oby więcej takich. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super aranżacja, podobają mi się wszelkie dodatki i detale :) Fajnie to wszystko wymyśliłaś :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko inspiracja, jeszcze w głowie obmyślam, co powinno być w moim pokoiku :D

      Usuń
  6. Ale wspaniały kącik do inspiracji:) Zazdroszę, bo ja niestety nie mam jeszcze takiego;/

    OdpowiedzUsuń