piątek, 14 listopada 2014

Łazienka minimalistyczna


Dawno mnie tu nie było, zazwyczaj wieczorami byłam obserwatorem i komentującym niż klikającym po klawiaturze jako bloger. I jakoś ta jesień odebrała mi jakąś tam część chęci do życia. Ale choć na chwilę wróciłam, by pokazać łazienkę. Taką skandynawską, minimalistyczną i taką pewnie Wam już znaną. :)




Łazienkę znalazłam oczywiście gdzie? Na Pintereście a jakże. Zatem jeśli znalazłam ją ja, to Wy pewnie też ją odkryłyście, więc nie zdziwi mnie, jeśli napiszecie "Tak, znamy ją już od daaaaawna". A może ktoś jeszcze nie widział? Teraz może się przekonać.


 

Zauroczyłam się betonem w tym wnętrzu, betonowa umywalka przeciągnięta ku ścianom, by spełniać funkcję blatu. Akurat taki zabieg podoba mi się baaardzo! Pewnie dobrze by to wyglądało, gdyby były tutaj dwie, ale i mniejsze umywalki. Dekorację robią tu brązowe buteleczki, pudełeczka na kremy... i stołek. A zwróciliście uwagę na tę misternie upiętą żarówkową lampę na haczyku?




Buteleczek nie mogło zabraknąć na białej, zwykłej, zabudowanej wannie. Razem z zielonymi gałązkami, koszykiem plecionym i szarym niewyróżniającym się ręcznikiem tworzą ten kącik.


Łazienka jest piękna w prostocie swojej formy i wykonaniu - zauważyliście, ze nie ma tu ani jednej płytki.



Jakie wywiera na Was wrażenia?





1 2 / 3 4





//Jeśli podoba Ci się tutaj: komentuj, polub fanpage, dołącz do obserwowania witryny. Zapraszam! //
//Komentarze nieco niżej//

7 komentarzy:

  1. podoba mi się:) ale pewnie takiej miec nie bede miala bo musialabym zrobic generalny remont mojej starej lazienki:) urzekł mnie ten minimalizm jednak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba, bo po co wydawać kasę na kafelki jak można ściany pomalować na biało i kupić lepszą wannę i dizajnerskie rzeczy :)

      Usuń
  2. Minimalistyczna a urzekającą!! Gratulacje wyboru inspiracji pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, jeśli chodzi o łazienkę, to ja bardzo lubie te minimalistyczne i nowoczesne pod każdym względem.
    Serdecznie pozdrawiam:
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie bieli i betonu, super pomysł! Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz bardziej podobają mi się skandynawskie łazienki. Gdy będę remontować w przyszłości łazienkę to na pewno zadecyduje się na skandynawską z betonową ścianą. Twoja propozycja jest urzekająca, zwłaszcza podoba mi się betonowa umywalka. Miłego weekendu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna. tylko gdzie trzymać wszystko to, co trzeba trzymać w łazience?

    OdpowiedzUsuń