poniedziałek, 1 grudnia 2014

Mieszkanie z okienkiem...


Kolejne mieszkanie mnie zauroczyło... i choć mam kilka postów już w trybie szkiców i zalegają już tam od jakiegoś czasu, zawsze znajdzie się coś, co sprawi, że moje serducho zabije mocniej. I chyba ja sama już powinnam tamte projekty porzucić już dawno i usunąć, to jeszcze mam taką złudną nadzieję, że kiedyś jeszcze ujrzą światło dzienne...
I tak, dla Was [bardziej dla samej siebie] wrzucam tutaj to piękne mieszkanko, stu metrowe mieszkanie!





Co mnie zauroczyło? Choć jest tu nieco minimalistycznie, to elementami, które przykuwają moją uwagę są ramy okienne jako dekoracja oraz ramy obrazów na parapecie. No i te wszędobylskie rośliny...


Nie zaprzeczam, że o kuchni w takim stylu marzę - biel, drewno i mozaika - to moje marzenie. A i jeszcze miejsce na mini wyspo-barek... Jak zwał tak zwał, nieprawdaż?


Drewno przeniosło się i do jadalni, tak jak i rośliny. :)


I na balkon.


Kominek, to kolejny niezbędny element w moim przyszłym domu, nawet jeśli będzie taki bio. Uwielbiam to mieszkanie. :)


W sypialni nie znalazłam żadnych zasłon, tu są tylko drewniane żaluzje. [I rośliny]. Ja bym miała zasłony, lniane... :)


Garderoba, tu nie potrzeba żadnych słów, chyba każda kobieta chce mieć garderobę, nawet taką w pokoju. :)


Łazienka to miejsce, gdzie każdy, prawie każdy Szwed ma biało i minimalistycznie, prawda?


[Dobra, to jeśli już koniec tych inspirujących zdjęć, to chciałabym Wam wszystkim tutaj ogłosić, że... w klatce na mojej komodzie mieszkają od środy małe myszoskoczki! Powiem, że mają już imiona i choć zastanawialiśmy się nad różnymi to i tak wyszło spontanicznie. :) Osobiście lubię spontaniczność w każdej sferze życia, nawet baaaardzo, ale myślę, że tu jestem trochę zbyt sztywna, nie sądzicie?]



Jak Wam się podoba to mieszkanie?



jeszcze więcej zdjęć u źródła...





//Jeśli podoba Ci się tutaj: komentuj, polub fanpage, dołącz do obserwowania witryny. Zapraszam! //
//Komentarze nieco niżej//

7 komentarzy:

  1. Super rozplanowane, poza tym podoba mi się ta łączność z naturalnymi odcieniami drewna na meblach i kwiatami. W takim mieszkaniu musi się przyjemnie odpoczywać :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się salon, reszta nie do końca w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  3. proste wnętrze, bez zbędnych udziwnień

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za to uwielbiam, gdy jest mnóstwo światła, te okna są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko tu jest idealnie <3 Cieszę się, że Cię znalazłam! pozdrawiam ( http://natalie92.uchwycone-chwile.pl/ )

    OdpowiedzUsuń
  6. To duże okno pozamiatało, bardzo dużo światła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne przestronne powierzchnie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń