niedziela, 12 kwietnia 2015

Inspirujące płytki, mozaiki i kamienie na podłodze


Znalazłam dziś inspirujący profil na Instagramie. Niesamowicie intrygujący, pomysłowy i kreatywny. Bo z reguły na tym Insta znaleźć można jakieś selfie, zdjęcia jedzonka albo kota i psa. Ale ten profil mnie baaaardzo zaskoczył. 

Chcę Wam pokazać piękne podłogi w ciekawe wzory, fakturę i kolory.















Znalazły się tutaj inspiracje z płytkami heksagonalnymi, o których już pisałam w postach o płytkach heksagonalnych oraz gdzie kupić płytki heksagonalne ^^



Powiem Wam jedno - blogerką to ja zbyt dobrą nie jestem, skoro post dodaję raz na... [ohohohoho]. Więc nie musie  wybaczać mi tego, ja wiem, że jestem niedobra dla mojego bloga. Po prostu już tak mam, że niczego nie robię na bieżąco. Bo ja muszę mieć jakiś impuls do działania. A dziś taki odnalazłam. Na Instagramie. :)



Jak Wam się podobają ścienne inspiracje?




źródło zdjęć





//Jeśli podoba Ci się tutaj: komentuj, polub fanpage, dołącz do obserwowania witryny. Zapraszam! //
//Komentarze nieco niżej//

6 komentarzy:

  1. Geometryczne wzory zachwycające ..miłego wieczoru!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, choć w głowie się kręci.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście inspirujące te fotki, można się przenieść w inny świat na chwilę - już widzę jakiś włoski czy hiszpański dom z taką podłogą… coś pięknego

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się płytki ze zdjęcia nr 5. Chodzi o czarny koronkowo geometryczny wzór na białym tle. Czy jest szansa dowiedzieć się, kto je produkuje lub sprzedaje?
    Mira K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi odpowiedzieć :( Nie wydaje mi się nawet, żeby były to płytki dostępne w Polsce :(

      Usuń