czwartek, 2 lipca 2015

5 drewnianych kuchni, które zawładnęły moim sercem


Kochamy białe kuchnie. Biała kuchnia to taka nasza baza, bo wpasowuje się bez trudu w każdy styl, który narzucimy jej dodatkami. Ale białe kuchnie na razie odstawmy na dalszy plan, bo teraz mam niezłego kręćka na punkcie drewnianych frontów

Uwielbiam białe kuchnie, chyba nie ma na świecie wielbiciela skandynawskich wnętrz, który nie lubi i nie wzdycha na widok białych frontów. Ale wiemy też, że białe kuchnie to nie mus, że, aby czuć się jak w Skandynawii możemy postawić na surowe, drewniane fronty. Tak samo pasujące do wnętrza jak te białe. Dlatego dziś pokazuję Wam te "drewniane" inspiracje. Ostatnia z nich,  nijak odnosi się do tych skandynawskich, ale to można mi chyba wybaczyć?



Ta kuchnia zachwyciła mnie swoją prostotą, białymi kafelkami na ścianie i ciemną armaturą. Choć w roli frontów występuje sklejka a nie drewno to bardzo podoba mi się właśnie jej prosta bryła.



Kolejna propozycja, która skradła moje serce, tutaj drewno na frontach i deseczki do krojenia, znów białe kafelki i trochę roślin. Czy czujecie tutaj klimat Skandynawii?



Ta kuchnia jest nowoczesna, ale nie zimna, właśnie dzięki użyciu drewna. Lubię połączenie drewno&biel. :)



W tej kuchni sporo się dzieje, minimalistyczny, drewniany dół, kamienny blat {marmurowy?}, ten sam kamień na ścianie i witrynka. I retro piecyk. Dużo, ale pięknie :) Więcej zdjęć tej kuchni TU.



Oprócz skandynawskich wnętrz uwielbiam te "nowojorskie". Właśnie ta kuchnia z takim stylem mi się kojarzy. Jest nieco męska, ale jestem pewna, że tutaj również bym się odnalazła.


To moje ulubione drewniane kuchnie, które "wiszą" na moich tablicach pinterestowych. Oprócz takich drewnianych kuchni jest wiele białych inspiracji. Zapraszam Was tam serdecznie. :)




Jak Wam się podobają drewniane, kuchenne inspiracje?



1/2/3/4/5





//Jeśli podoba Ci się tutaj: komentuj, polub fanpage, dołącz do obserwowania witryny. Zapraszam! //
//Komentarze nieco niżej//

2 komentarze:

  1. Moj obecny kolor frontow to ostatnie zdjecie, dokladnie taki kolor maja moje meble kuchenne I kombinuje jak je pr zeksztalcic w bardziej skandynawska wersje. Z pozostalych propozycji wybieralabym pomiedzy 3 I 4 ;-) I tu problem bo.najchetniej polaczylabym je w jedna opcje ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zrobić delikatny misz-masz :)
      Jeśli masz ciemny blat to pewnie będzie trudno je "przerobić" na scandi style ;)

      Usuń