poniedziałek, 13 lipca 2015

Etnicznie wzorzysta armatura


Kolorowe, wzorzyste rzeczy od zawsze znajdowały miejsce w moim sercu, może to dlatego, że otaczałam się różnistymi przedmiotami, niepasującymi do siebie ani stylem, ani fakturą... Choć uwierzcie, staram się naprostować i kształcić moje poczucie stylu. I nieźle mi to wychodzi... Przynajmniej na tablicach Pinteresta. 

Powtarzałam tutaj już wiele razy, że uwielbiam różne style we wnętrzach i wydaje mi się, że najrozsądniejszą opcją dla mnie będzie eklektyzm - mieszanka starego i nowego, zwykłego i innego... Ale dziś bez żadnych głębszych refleksji! Gdyby w moim domu zagościłby minimalizm, to takie kolorowe elementy wprowadziłyby dużo koloru. A mowa o kolorowych umywalkach hiszpańskich, tureckich, marokańskich, meksykańskich...












Więcej kolorowych inspiracji takimi zlewami możecie znaleźć na stronie sklepu Mexican Tile Designs. Zaznaczam, że to nie jest wpis sponsorowany, absolutnie, po prostu tak zafascynowałam się ich produktami, że aż szkoda nie podać linku dalej! Tylko nie czarujmy się, ceny do niskich nie należą - 140$ to ok. 530 zł i w końcu to handmade. <3 Możemy zrzędzić, że drogo za drogo, ale...


czy nie chciałabyś mieć takiej oryginalnej rzeczy w swojej łazience?



1/2/3/4/5

PS. Zauważyliście kolejną zmianę na blogu? Zniknął czarno-biały nagłówek. Pojawił się miętowy element. Podoba Wam się? 





//Jeśli podoba Ci się tutaj: komentuj, polub fanpage, dołącz do obserwowania witryny. Zapraszam! //
//Komentarze nieco niżej//

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz