niedziela, 5 lipca 2015

Kolorowe krzesła - szczeble


Kiedy lato w pełni i jest gorąco uwielbiam inspirować się kolorowymi zdjęciami różnych aranżacji. Lato skłania mnie bardziej ku kolorom, niż szarościom i dlatego dziś zajmowałam się chwilę szukaniem takich właśnie inspiracji. Natknęłam się wreszcie na piękne, pastelowe krzesła i wyszperałam kilka zacnych perełek.

Zobaczcie sami...



Uwielbiam odcień mięty. I to pierwsze zdjęcie jakie znalazłam mnie podkusiło, by znaleźć jeszcze więcej. Uwielbiam miętę w każdej postaci. Ulubiona miętowa czekolada, miętowe lody w waflu, czy miętowe elementy garderoby. Mięta to mój zdecydowany faworyt <3 Kiedy zjem pierwsze miętowe lody w okolicach czerwca, już wiem, że niedługo wakacje...
Jeśli chcecie podpatrzeć, jak przemalować krzesła, TUTAJ znajdziecie instrukcję DIY :)


Kolejne miętowe krzesełka, każde w innym odcieniu... Ten kolor jest cudowny :)



Krzesła w wersji na wysoki połysk :) Znowu mięta, ale w towarzystwie bieli i szarości.





Niespodzianka, różnokolorowe krzesła również znalazły się w zestawieniu! I TUTAJ również ciekawe DIY :)



Chcielibyście zapłacić za te krzesła aż 100 dolarów? W TYM sklepie tyle te krzesła kosztują :(



I jeszcze dwie inspiracje, już przy stole :)








A Wy co myślicie o kolorowych krzesłach we wnętrzach?
Uważacie, że dodają uroku, czy - wręcz przeciwnie - szpecą?




Uważam, że kluczem do ciekawego zaaranżowania takich krzeseł jest odpowiednia baza i odpowiedni klimat, który panuje w danym miejscu. Choć nie ukrywam, że do zimnego, nowoczesnego wnętrza również mogłyby się wpasować :)

Wakacyjną porą wszystko robię nieco leniwiej, wolniej i później. Ale najważniejsze, że jednak robię prawda? Teraz czeka mnie jeszcze gotowanie, ale jak to dobrze, że lubię gotować :) Czas się za to zabrać...




1/2/3/4 i 5/6/7/8/9



iglowa 


//Jeśli podoba Ci się tutaj: komentuj, polub fanpage, dołącz do obserwowania witryny. Zapraszam! //
//Komentarze nieco niżej//

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz