środa, 29 lipca 2015

Mały PRL w mieszkaniu { kolaż }


Muszę Wam się przyznać, że nie potrafię mieć włączonych max. 2 kart w mojej przeglądarce, kiedy "siedzę" w Internecie. Wy pewnie zresztą też nie, ale chciałabym nadać sobie w końcu jakieś ograniczenie. Bo ileż można non stop przerzucać się z karty na kartę i tracić czas? I jeszcze mieć miliard innych programów działających w tle? Teraz, pisząc post, mam włączone siedem różnych stron, Spotify, notatnik, Sketchupa i arkusze kalkulacyjne. XD Zwariowany człek ze mnie, nieprawdaż?

To są chyba jedyne plusy spędzania czasu wakacyjnego w domu, oprócz wyjazdu nad jezioro i spacerowania z psem. Hmm... ale też minusy, bo dnie spędzam przy komputerze szukając inspiracji albo tworzeniu moodboardów, graniu w Simsy i kombinowaniu jak, przy prawie że zerowym budżecie, zrobić biurko i regał do pokoju... Ale nad tym ostatnim już pracuję - nie martwcie się.

Już kiedyś wpadłam na stronę dom z pomysłem i w końcu dziś się w nim zalogowałam - odkryłam skarbnicę wnętrz! Obok ukochanego Pinteresta od dziś będę stawiać i ten serwis! :)

I wpadłam jak śliwka w kompot! Uwielbiam prace architektów, którzy pokazują tam realizacje swoich projektów. Dziś zakochałam się w mieszkaniu zaprojektowanym przez Baumiller Kossowska. To 55 metrów kwadratowych pięknej przestrzeni. Zobaczcie sami:



EDIT: Do tej inspiracji stworzyłam moodboard z produktów, które pasują do tego stylu {niżej}







MOODBOARD 

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 /
lampy / zasłona / krzesło / kafle


Uwielbiam połączenie nowoczesności i starych lub postarzanych przedmiotów. To wnętrze to nowoczesny PRL!


Ta wyspa jest piękna. I łóżko. I stół i krzesła! ♥ KOCHAM!
Zauważyliście te nieregularnie ułożone płytki na podłodze w przedpokoju i kuchni?
I zauważyliście tą piękną podłogę w łazience?!




A teraz mała informacja:

PS Wczoraj rozesłałam uczestniczkom #wymieniamy_handmade e-maile - mam nadzieję, że dotarły! :) Jeśli nie, śmiało pisać - albo w komentarzu, albo na FB, albo w e-mailu.






//Jeśli podoba Ci się tutaj: komentuj, polub fanpage, dołącz do obserwowania witryny. Zapraszam! //
//Komentarze nieco niżej//

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz