piątek, 17 lipca 2015

Projekt : #wymieniamy_handmade { zabawa }


Wymienianka międzyblogowa

Tworzymy prezent

#wymieniamy_handmade



Chciałabym wyjść z ciekawą inicjatywą. Mam nadzieję, że projekt Wam się spodoba i będziecie chcieli do niego dołączyć. 

Jest lato, od jednego święta do drugiego, czyli od Wielkanocy do Gwiazdki jest „mniej więcej połowa” i trochę stęskniłam się za podarunkami. Mam nadzieję, że Wy trochę też. Tak myślałam nad tym, żeby zorganizować zabawę w szczególności dla tych, którzy zajmują się DIY albo handmade, jak kto woli.

Widziałam na kilku blogach, że tworzy się wiele projektów DIY. Ale do tej zabawy mogą również dołączyć inni blogerzy, którzy są po prostu tym projektem zainteresowani. W końcu nic nam nie stoi na przeszkodzie, by spróbować swoich sił w takim temacie?


Wymienianka to pomysł, w którym możecie stworzyć własnoręcznie przedmiot,
który będziecie mogli komuś podarować i wzamian również coś dostać :)


Nie chcę wykluczyć z zabawy osób bez bloga. One również mogą się zgłosić do gry :)

Pomysłów na tworzenie może być wiele – osłonka ze słoika na świeczkę, malowane butelki, ciekawie ozdobiona puszka na przybory biurowe, zakładka do książki, malunek na poszewce poduszki...


Zasady zabawy


1. Dodaj swojego bloga do listy na dole "Add your link", tym samym zobowiązujesz się do wzięcia udziału w zabawie oraz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych. :)
Jeśli nie masz bloga to wstaw link do swojego facebooka. 
Jeśli podoba Ci się mój blog możesz polubić fanpage, dodać bloga do obserwowanych lub Bloglovin

2. Napisz maila do mnie na shayennete@gmail.com z tematem: Zabawa handmade, w którym podasz swój adres do korespondencji, ponieważ Twoje dane powędrują do osoby, która będzie wysyłać Tobie prezent.

3. Zapisy na listę trwają od dziś do 27 lipca do północy.

5. Do dnia 28 lipca otrzymasz ode mnie maila z informacją, kogo będziesz obdarowywać, link do jego/jej bloga (możesz podejrzeć o czym pisze, co tworzy i co jej się podoba) i adres do wysyłki. Na wysyłkę masz czas do 7 sierpnia.  Do swojego upominku dołącz liścik - kilka miłych słów i kontakt, abyś mógł lub mogła zgarnąć podziękowanie!

6. Możesz pstryknąć zdjęcie swojego małego dzieła przed wysłaniem i pochwalić się tym na facebooku, Instagramie oznaczając tag #wymieniamy_handmade lub swoim blogu, ale dopiero wtedy, kiedy będziemy pewni, że paczka już dotarła (pewnie wtedy, kiedy otrzymamy podziękowanie) :D

7. Pamiętajmy, że prezent powinien być wykonany właśnie przez Ciebie! Trzeba włożyć w niego swoje serce, stworzyć coś ciekawego, ładnie to opakować. To nie ma być prezent za 50 albo 100 zł ze sklepu, a mały podarunek wykonany własnoręcznie.

Tylko proszę Cię – nie pisz do niej, że to właśnie ty robisz dla niej prezent. Może ten ktoś chce mieć niespodziankę?


edit 17.07.2013 22.00
8. W mailu do mnie napisz proszę, jaki masz pomysł na prezent. Nie chcę, aby osoba, której wykonujesz prezent dostała być może coś podobnego, co wykonała dla innej :)

9. Paczka musi zostać wysłana listem/przesyłką poleconą (aby otrzymać numer przesyłki i wysłać go mnie).

10. Nie biorę odpowiedzialności za rzeczy, które zostaną Wam przysłane.



  Banerek zabawy 


Udostępnij na swoim blogu i zalinkuj – w bocznym pasku, na dole, gdzieś w zakładkach lub poście. Możesz też zachęcić swoich czytelników do zabawy.
Możesz udostępnić go na swoim facebooku i Instagramie z tagiem #wymieniamy_handmade


kwadrat:




Zapraszam Was do świetnej zabawy! Mam nadzieję, że sprawi to Wam wiele radości :)
 


//Jeśli podoba Ci się tutaj: komentuj, polub fanpage, dołącz do obserwowania witryny. Zapraszam! //
//Komentarze obsługuje Disqus, który ciągle się wykrusza. Może Ci się uda coś tu napisać, jeśli nie, skomentuj pod postem o projekcie na Facebooku//

 

1 komentarz:

  1. Fajny pomysł tylko ja zupełnie nie mam takich zdolności :), ale mam nadzieję że będziesz mieć dużo chętnych :)

    OdpowiedzUsuń