środa, 22 lipca 2015

Idealny okrągły stół { TOP 10 }


Uwielbiam okrągłe stoły w jadalni


Może dlatego, że w rodzinnym domu stoi właśnie solidny, drewniany, okrągły stół. I choć rodzice już od wielu lat planują jego wymianę, to ja im tego kategorycznie zabraniam. :)

Jeśli macie ochotę obejrzeć inspiracje i TOP 10 okrągłych stołów, które skradły moje serce to zapraszam do scrollowania strony!




Jako, że jestem miłośniczką okrągłych stołów i miłością do nich chciałabym się z Wami podzielić, to pokażę Wam te, które znalazłam i które bardzo mi się podobają :) Ta lista może jeszcze ulec w przyszłości drobnym zmianom, ale teraz spośród wielu "okrąglaków" mogłam wybrać perełki.

Wiecie, że trudno znaleźć ładne, okrągłe stoły? Trochę czasu zajęło mi znalezienie tych, które przypadną mi naprawdę do gustu, a ja mam dość wysokie wymagania. Niestety, niektóre z nich są po prostu drogie... ale jakie piękne! <3 Cóż, marzyć o nich nikt mi nie zabroni, prawda?

top 10 najładniejszych okrągłych stołów do jadalni




Ostatni stół z numerem 10 to taka perełka. Lubię takie przedmioty stworzone z humorem i wcale bym się nie powstydziła, gdyby taki stół znalazł się na środku mieszkania urządzonego w stylu albo nowoczesnym albo eklektycznym! Byłabym jego dumną posiadaczką!


Więcej inspiracji okrągłym stołem!









1/3/4/5/6/7/8/9 i 10




PS Przypominam o zabawie wymieniankowej!
PPS To mój 50 post na blogu!
PPPS W statystyki wkradł się chochlik i to wcale nie jest 50 post :(


//Jeśli podoba Ci się tutaj: komentuj, polub fanpage, dołącz do obserwowania witryny. Zapraszam! //
//Komentarze nieco niżej//

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz