sobota, 1 sierpnia 2015

Pokój dzienny w szarościach { kolaż }


Chciałabym podzielić się jasnym, ciepłym wnętrzem oraz moodboardem. Biała ściana, którą zdobi grafika i żarówkowa lampka. Jasna i miękka sofa na nóżkach i wieloma poduchami. Proste, drewniane stoliczki, na których stoją czarne wazony i świecznik. I jasny, beżowy dywan. W takim nieprzeładowanym wnętrzu jest oddech!





MOODBOARD

 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10
lampa żarówkowa / grafika z ramką / sofa / zestaw stolików / czarne wazony / świecznik / poduszki


Spodobało mi się tworzenie kolaży. Mój pierwszy kolaż z przedmiotami do wnętrza zrobiłam na potrzeby konkursu zorganizowanego przez Marię z Prostego Wnętrza. Później napisałam post TOP 10 okrągłych stołów, a kilka dni temu powstał wpis o wnętrzu w stylu PRL-u, w których został poruszony właśnie temat moodboardów. :) I taka forma postów bardzo przypadła mi do gustu!
Niestety, kiedy jeszcze nie wiem, w jakich sklepach mogę szukać ciekawych mebli i dodatków, gdzie powinnam zaglądać w poszukiwaniu różnych cudów, trudno jest znaleźć w odmętach Internetu coś, co by pasowało do inspiracyjnego obrazka... 


Mam malutką nadzieję, że pomożecie mi odkryć sklepy i manufaktury, o których mogłam jeszcze nie słyszeć. Oprócz Ikea, oczywiście. :)


źródło





//Jeśli podoba Ci się tutaj: komentuj, polub fanpage, dołącz do obserwowania witryny. Zapraszam! //
//Komentarze nieco niżej//

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny zestaw kolorystyczny, uwielbiam czarno-białe plakaty na ścianie. Sama mam jeden, ale zamierzam w przyszłości zrobić sobie całą galerię z takimi dekoracjami:-)

    OdpowiedzUsuń