wtorek, 4 sierpnia 2015

Za kilka godzin znajdę się na północy...


kraju i będę podziwiać polskie morze :)

Jak ja dawno nie byłam nad Bałtykiem!
Kilka dobrych lat już minęło...

Jutro, bez żadnego większego planowania wybieramy się w podróż. Co prawda nie będzie to romantyczny wypad we dwoje na kilka dni, ale... cieszę się, że choć na chwilkę będę mogła zanurzyć stopy w gorącym piasku i morzu! To będzie jeden pełny, wspaniały dzień. Czuję to.

Jeszcze nie spakowana, bo cóż ja mam brać? Strój kąpielowy już czeka, telefon trzeba naładować, wziąć małą torebkę (taaa jasne, jutro się okaże, że wielką torbę wezmę ;) ) i wyruszyć. :)


instagram iglowa


Możecie mnie szukać na moim Instagramie, Facebooku, Tweeterze albo, uwaga, Snapczacie! :)
SNAPCHAT nick: Iglowa albo zeskanujcie sobie!


zdjęcia via my instagram




//Jeśli podoba Ci się tutaj: komentuj, polub fanpage, dołącz do obserwowania witryny. Zapraszam! //
//Komentarze nieco niżej//

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz